»Lahko ste spremljali kampanjo in lahko ste videli, kako se je vedel najprodornejši medijski distributer POP TV.«
»Menim, da je iskanje skupnih rešitev in sinergij vedno prava pot. Zato smo združili moči s POP TV, saj bomo na tak način nagovorili karseda veliko število ljudi.«
»Kampanja se izteka. Bila je precej medla, obarvana predvsem z brexitom in migracijami, prozornimi poskusi zajahati val strahu in pridobiti kak poceni odstotek. V kampanjah se pomembni pojavi skušajo v medijih predstaviti črno-belo. Ni važna rešitev, šteje, ali si 'za' ali si 'proti'.«
»Vidimo, da se glasovi kupujejo, da se tajne službe izkoriščajo za diskriminacijo in demonizacijo političnih nasprotnikov. Spremljamo medijsko blokado v korist vladajoče stranke, samo oni so po televizijah, vidimo, da človek, ki sploh ni kandidat, vodi funkcionarsko kampanjo. A tako pač je v Srbiji, žal državljani to sprejemajo, saj so se vsega tega navadili v zadnjih 11 letih.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju